15 January 2008

2007 fijmovi

Filmovi koje sam gledala ove godine a svideli mi se (veoma) (oke, neki imaju po koju zamerku)
ni po kom redosledu, smatram da nema poente da ih rangiram. stavila sam originalne nazive, tako se lako nalaze po netu/imdbu.
vecinu filmova sam gledala na festivalima (Palic, Slobodna zona, nesto malo na FESTu), po koji u bioskopu i malo piraterije. :)

------------------------------------------------------------------------------------------


taxidermia [madjarska]
eden [nemacka]
a bude hur [ceska]
4 luni, 3 saptamani si 2 zile [rumunija]
import/export [austrija]
persepolis [francuska]
hot fuzz [velika britanija]
1408 [sad]
elementarteilchen [nemacka]
das leben der anderen [nemacka]
svobodnoe plavanie [rusija]
friss levegö [madjarska]
ane-eui aein-eul mannada [juzna koreja]
sweeney todd: the demon barber of fleet street [sad]
sunshine [velika britanija]
ratatouille [sad]
stranger than fiction [sad]
efter brylluppet [danska]
30 days of night [sad/nz]
there will be blood [sad]

*
*update:
posle dodatnih projekcija i sledeci:
Magnus
De levande
Bikur Ha-Tizmoret
Immer nie am Meer
Путешествие с домашними животными
Une vieille maîtresse
Oстров

kratki/short:
plot point [Nicolas Provost]
90 degrees [don't know]
professor nieto show [Luis Nieto]
spitted by kiss [Milos Tomic]

muzika/music:
Silence [Rechenzentrum]
Heima [Sigur Rós]

ocekujem u 2008:
novi filmic andreja zjaginceva "Izgnanie", cini mi se da je negde vec i prikazan?

razocarenje
28 weeks later



90 degrees na tjubu

0 comments:

Post a Comment